Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΘΙΖΕΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΖΩ

ΑΝΘΊΖΕΙ ΜΈΣΑ ΜΟΥ
 Η ΨΥΧΉ ΣΟΥ ΌΤΑΝ ΣΕ ΠΛΗΣΙΆΖΩ 
22/12/2016

Ανθίζει μέσα μου η ψυχή σου 
όταν σε πλησιάζω
Αγία μου Αναστασία, 
σαν θεϊκά ροδοπέταλα, 
ανασάνουν
τα σωθικά μου 
και αναπνέει το πνεύμα μου.
Γιορτάζεις Αγία μου 
εσύ που διώχνεις 
τα φαρμάκια και τον πόνο,
εσύ που μας λυτρώνεις
φέρνοντας την ελπίδα
λίγο πριν την γέννηση 
του σωτήρα,
φέρνοντας ένα νέο χρόνο 
κοντά μας μας ημερεύεις 
τις ψυχές
με την απλότητα 
της δύναμης σου
και μας αγκαλιάζεις όλους,
διώχνοντας τις πίκρες.
Χρόνια πολλά, 
όσο αναπνέω ακόμη
τα αγριολούλουδα του χειμώνα 
που ημερεύεις,
χρόνια πολλά,  σ ευχαριστώ.
Καλές  γιορτές...
ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ

Τα όνειρα  30/12/2016 Την γυναίκα  άφησε την να εκφρασθεί   μέσα από την σκέψη σου,  το ξέρω  ότι πολλές φορές  είσαι μια άλ...