Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

ΜΗΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΑΙ

Μην με λυπάσαι
16/12/2016

Μην με λυπάσαι,
έχω πεθάνει για πολλούς 
μπορεί να μην είμαι εδώ,  
μπορεί να με στους ουρανούς,
μην με λυπάσαι.
Πεθαίνουν μόνο στους φτωχούς
αυτοί που δεν έχουν θάρρος 
να κερδίσουν την ζωή, 
αυτοί που είναι χωρίς ψυχή 
και συναισθήματα, 
αυτοί που κοιμούνται το πρωί
που τεμπελιάζουν.  
Αυτοί που δεν αλλάζουν 
τα μυαλά, 
αυτοί που κοιτάνε σιωπηλά 
 όχι γιατί μιλάνε, 
ούτε γιατί σκέφτονται πολύ 
 ούτε γιατί μπορούν να αγαπάνε,
 γιατί αυτοί είναι οι νεκροί
 κι ας αναπνέουν.
Μην με λυπάσαι 
γιατί εγώ χόρεψα ρεμπέτικο 
δίπλα σένα κεραυνό 
 μίλησα με της φωτιάς
 τον πυκνό καπνό. 
Χόρεψα το τσιφτετέλι της ζωής
σε μια πίστα αγωνιστής,
για αυτό μην με λυπάσαι,  
έχω πεθάνει για πολλούς 
μπορεί να μην είμαι εδώ, 
μπορεί να με στους ουρανούς, 
μην με λυπάσαι!!!
ΠΟΙΗΣΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ

Τα όνειρα  30/12/2016 Την γυναίκα  άφησε την να εκφρασθεί   μέσα από την σκέψη σου,  το ξέρω  ότι πολλές φορές  είσαι μια άλ...